۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

من به عنوان یک عضو کوچک از جنبش سبز باید بگویم که حرفای رضا پهلوی مرا قانع کرد!

من به عنوان یک عضو کوچک از جنبش سبز باید بگویم که حرفای رضا پهلوی مرا قانع کرد!
بعد شنیدن صحبت های ایشون علی رقم اینکه مخالف نظام پادشاهی بودم اما دلایل ایشون در رابطه با اتحاد کاملا قانع کنندست و این حرف را که باید برای دموکراسی مبارزه کرد نه شکل حکومت ، قبول کردم!

۲ نظر:

  1. این بابا حرف خوب میزنه خیلیا این روزه حرفای قشنگه مد روز مثل دموکراسی و حقوق بشر میزنن مثل ۵۷ که خیلیا حرف از خلق انقلاب و غیره که محبوب مردم و مد بود میزدن و ثبت شد که چجور مردمی و آزادیخواه بودن این شازده هم اهت بعد رو خوب درک کرده والی این مردمان که ازنباید یک سوراخ چند بار نیش بخورن به جای گوش دادانه حرفهای یک نفر باید نگاه کنان رزومه و تجربه عملی چی نشون میده و در چه حزب و گروهی قرار میگیرن از چه کسانی در امور اقتصادی سیاسی و فرهنگی استفاده خواهند کرد و برنامه انها چیه وگرنه خیلیها بلدان حرفهای قشنگ و مد روز بزنن در مرده ایشان هم میتونن گروه و برنامه داشته باشن و cv هم ارایه بدان در اموره سیاسی و اقتصادی که هیچ وقت این کار رو نکرده

    پاسخ دادنحذف
  2. من با شما موافقم ولی با حمله به ایشون مخالفم چون هیچ دلیلی برای اینکار وجود نداره
    ایشون رو به عنوان یه اپوزوسیون به رسمیت میشناسم.
    باید خود را در جایگاه رضا پهلوی بذاریم ببینم آیا درست رفتار کرده یا نه اما این دلیل نمیشود که به خواسته های او نیز تن دهیم ولی خود ایشون هم اینو نمیخواد و رای مردم را ملاک قرار داده
    پس دیگه چه دلیلی وجود داره برای حمله به ایشون؟

    پاسخ دادنحذف