سبز ِ ندا و سهراب

۱۳۹۰ آذر ۲۲, سه‌شنبه

این چجور بالاترینیه که همش پایینترینه?!


من در طول 20 سال فعالیتم در اینترنت سایتی به اندازه بالاترین ندیدم که انقدر دان باشه!
ارسال شده توسط سهراب در ۵:۵۹ هیچ نظری موجود نیست:
با ایمیل ارسال کنیداین را در وبلاگ بنویسید!‏هم‌رسانی در Xهم‌رسانی در «فیس‌بوک»‏هم‌رسانی در Pinterest
برچسب‌ها: بالاترین
پست‌های جدیدتر پست‌های قدیمی‌تر صفحهٔ اصلی
اشتراک در: پست‌ها (Atom)

درباره من

عکس من
سهراب
دیگر بس است عدل، كمی هم ستم كنید هرگز قلم به مدح شمایان نمی‌زنم حتی اگر دو دست مرا هم قلم كنید
مشاهده نمایه کامل من

بايگانی وبلاگ

  • ▼  2011 (8)
    • ▼  دسامبر (1)
      • این چجور بالاترینیه که همش پایینترینه?!
    • ◄  نوامبر (2)
    • ◄  اکتبر (5)

دنبال کننده ها

زمینه پنجره عکس. تصاویر زمینه ایجادشده توسط konradlew. با پشتیبانی Blogger.