من در طول 20 سال فعالیتم در اینترنت سایتی به اندازه بالاترین ندیدم که انقدر دان باشه!
۱۳۹۰ آذر ۲۲, سهشنبه
این چجور بالاترینیه که همش پایینترینه?!
من در طول 20 سال فعالیتم در اینترنت سایتی به اندازه بالاترین ندیدم که انقدر دان باشه!
۱۳۹۰ آبان ۱۹, پنجشنبه
راز به تفاهم نرسیدن احمدی نژادو خامنه ای / چرا جنگ با ایران اوضاع رو خراب میکند؟
این مشکل فقط مختص این دو نیست. مشکل تمام کسانیست که دین را رویه اصلی خود انتخاب کردن نه تعقل و عقلگرایی را...
به عنوان مثال جهان اسلام هرگز نتوانسته به اتحاد برسند و اتفاقا بعضی مسلمین با بعضی دیگر حتی با به اصطلاح خودشان کفار هم بیشتر و شدیدتر مشکل دارند.
کلا انسانهایی که در توهم بسر میرند فکر میکنند تنها خودشان برحقند و مخالفینشان یا نادان هستند یا جریان انحرافی و غیره و غیره
احمدی نژاد تصور میکند جایگاهی در حد امام زمان دارد و خامنه ای فکر میکند جایگاهی در حد خدا. اما ایندو این جایگاه رو برای همدیگر متصور نیستند و از اونجایی که هردو خود را پایبند به دین میدانند کوچکترین اختلاف میانشان بسیار سخت و سنگین و غیر قابل چشمپوشی بنظر می آید.
از آن طرف میبینیم کشور هایی که حکومت های سکولار دارند چه راحت به اتحاد میرسند و شاید حتی در بعضی موارد اختلافات شدیدی داشته باشند ولی چون عقلگرایی ملاک ایشان است نه دین! مسائل را بسادگی دسته بندی کرده و به تفاهم میرسند.
این نوع حکومت ها دیر یا زود از درون فرو خواهد پاشید و البته نقش جنبشهای مردمی هم بی تاثیر نیست و میتواند به این روند تسریع بخشد.
در مورد ایران هم اینطور است ولی جنگ باعث میشود این اختلاف بین این متعصبین دینی فراموش شود و در مقابله با دشمن متحد شوند. از طرفی هم این حکومتها و طرفدارانشان میتوانند از هر تروریستی خطرناک تر باشند چون این متوهمین عاشق مردن هستند و حاضرند بخاطر عقایدشان هزاران نفر را هم بکشند. پس هرگونه جنگ با ایران فقط اوضاع رو وخیم تر و پیچیده تر میکند.
۱۳۹۰ آبان ۱۱, چهارشنبه
۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه
دوشنبه اول هرماه به نام یکی از شهدای سبز
سید مصطفی تاجزاده درتازه ترین مصاحبه خود پیشنهاد کرده است تا هم وطنان عزیز برای نشان دادن اعتراض خود و در کنار فعالیت های دیگر، ضمن نامگذاری اولین دوشنبه هر ماه به اسم یک شهید جنبش سبز، آن روز را روزه بگیرند و یا دست به اعتصاب غذا بزنند و گزارش آن را نیز در شبکه های اینترنتی منعکس کنند.
این زندانی سیاسی پیشنهاد خود را اینگونه مطرح میکند:
هم وطنان عزیز برای نشان دادن اعتراض خود به اقدام غیرقانونی حبس خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد و نیز محکومیت احکام غیرقانونی و غیرعادلانه علیه فعالان سیاسی، انتخاباتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری و اعلام هم بستگی با همه زندانیان سیاسی و عقیدتی در کنار فعالیت های دیگر، اولین دوشنبه هر ماه را روزه بگیرند و یا دست به اعتصاب غذا بزنند. هنگام غروب نیز در هر محل و مرکز در دسترس، از خوابگاه ها و کوی دانشگاه تا مسجد و تکیه و رستوران و حتی در دفاتر و منازل دور هم جمع شوند و به تبادل اخبار و گفت و گو درباره اوضاع ایران و منطقه و جهان بپردازند. گزارش آن را نیز البته با رعایت جنبه های احتیاطی و امنیتی در شبکه های اینترنتی منعکس کنند تا این حرکت به تدریج عمومی شود و هر ماه تعداد بیشتری در آن مشارکت کنند.
این فعال سیاسی که در اعتراض به نقض حقوق خود از بیستم آبان ماه سال گذشته روزه دار است، با اعلام این که اقدام پیشنهادی نافی هیچ حرکت و تلاش فردی و گروهی دیگری برای اعتراض به اقدام های غیرقانونی حزب پادگانی نیست، گفت: چه به جاست که هر دوشنبه اول هرماه به اسم یک شهید جنبش سبز نام گذاری شود. برای مثال دوشنبه هفتم آذرماه را که می تواند آغاز این حرکت اعتراضی، روزه یا اعتصاب غذای یک روزه، باشد، به نام «نداآقاسلطان» بخوانیم و در دوشنبه پنجم دی ماه خاطره «سهراب اعرابی» را گرامی بداریم و این روند را به نام شهید “سید علی موسوی” و سایر شهدا ادامه دهیم.
تاج زاده هم چنین گفته است: اقتدارگراها از هیچ مسأله ای به اندازه اجتماعات مدنی و مسالمت آمیز منتقدان هراس ندارند. بنابرین باید فرصت را برای دور هم نشستن و بحث کردن و انتشار اخبار این نشست ها، مغتنم بشماریم و دیوار هراس را فروبریزیم. اگر جوانان ایران زمین، اعم از دختر و پسر و همه شهروندان آگاه اراده کنند و جمع های کوچک و بزرگ، بسته به شرایط و امکانات تشکیل دهند و عملا در محکومیت رفتارهای غیرقانونی اقتدارگراها بکوشند، اطمینان دارم که جناح حاکم زودتر از آن چه تصور می رود، عقب خواهد نشست و امکان بهره مندی همه ایرانیان از حقوق خویش و نیز تحقق آرمان های آنان را فراهم خواهد کرد.
۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه
اگه ببینم خامنه ای رو اینجوری دارن میکشن میرم کمکش!
من با اینکه از جمهوری اسلامی متنفرم و با همه کینه ای که از خامنه ای بابت کشتن نداها و سهراب ها در دل دارم، اگه بعد از سقوط رژیم ببینم یمشت حیوون اونجوری مثل قزافی دارن خامنه ای رو میکشنش میرم کمکش کشته بشم هم مهم نیست!
http://youtu.be/WFUz7k8U-qc
------------------------------------------
دوستان برای توضیحات تکمیلی این لینک در بالاترین مشاهده شود:
http://balatarin.com/permlink/2011/10/21/2770088
http://youtu.be/WFUz7k8U-qc
------------------------------------------
دوستان برای توضیحات تکمیلی این لینک در بالاترین مشاهده شود:
http://balatarin.com/permlink/2011/10/21/2770088
۱۳۹۰ مهر ۲۵, دوشنبه
بالاترین تکلیف خود را با مجاهدین روشن کند!
طبق قوانین هرگونه ارسال لینکهای خشونتآمیز یا به سایت های تروریستی ممنوع میباشد ولی ما شاهدیم که مدتیست بالاترین به بنگاه تبلیغاتی سازمان مجاهدین تبدیل شده و این گروهک با یک اقدام سازماندهی شده اقدام به دادن رای های فله ای به لینک ها میکنند و بالاترین هم علی رقم درخواست عده زیادی از کاربران در قبال این رفتار هیچ گونه برخوردی صورت نداده. حال سوال اینجاست آیا این سکوت بالاترین به معنی پذیرش این گروهک تروریستی توسط بالاترین است؟ اگر آری چرا با رای های فله ای اعضای مجاهدین برخورد نمیکند آیا چیزی فراتر از قانون برای این گروهک قائل است؟
۱۳۹۰ مهر ۱۲, سهشنبه
3000000000000 میلیارد تومن دزدی میکنن بعد میگن کش نده !
اونوقت من یه چک 2 میلونی از یکی از همین نهادها دولتی وابسته به دزدا بابت چند ماه زحمتی که براشون کشیدم دارم ولی پاس نمیشه.. میگن برگشتم بزنی قانون کاری باهامون نداره!! مملکته داریم خدایی؟
۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه
من به عنوان یک عضو کوچک از جنبش سبز باید بگویم که حرفای رضا پهلوی مرا قانع کرد!
من به عنوان یک عضو کوچک از جنبش سبز باید بگویم که حرفای رضا پهلوی مرا قانع کرد!
بعد شنیدن صحبت های ایشون علی رقم اینکه مخالف نظام پادشاهی بودم اما دلایل ایشون در رابطه با اتحاد کاملا قانع کنندست و این حرف را که باید برای دموکراسی مبارزه کرد نه شکل حکومت ، قبول کردم!
بعد شنیدن صحبت های ایشون علی رقم اینکه مخالف نظام پادشاهی بودم اما دلایل ایشون در رابطه با اتحاد کاملا قانع کنندست و این حرف را که باید برای دموکراسی مبارزه کرد نه شکل حکومت ، قبول کردم!
اشتراک در:
پستها (Atom)

