طبق قوانین هرگونه ارسال لینکهای خشونتآمیز یا به سایت های تروریستی ممنوع میباشد ولی ما شاهدیم که مدتیست بالاترین به بنگاه تبلیغاتی سازمان مجاهدین تبدیل شده و این گروهک با یک اقدام سازماندهی شده اقدام به دادن رای های فله ای به لینک ها میکنند و بالاترین هم علی رقم درخواست عده زیادی از کاربران در قبال این رفتار هیچ گونه برخوردی صورت نداده. حال سوال اینجاست آیا این سکوت بالاترین به معنی پذیرش این گروهک تروریستی توسط بالاترین است؟ اگر آری چرا با رای های فله ای اعضای مجاهدین برخورد نمیکند آیا چیزی فراتر از قانون برای این گروهک قائل است؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر