۱۳۹۰ مهر ۱۲, سه‌شنبه

3000000000000 میلیارد تومن دزدی میکنن بعد میگن کش نده !

اونوقت من یه چک 2 میلونی از یکی از همین نهادها دولتی وابسته به دزدا بابت چند ماه زحمتی که براشون کشیدم دارم ولی پاس نمیشه.. میگن برگشتم بزنی قانون کاری باهامون نداره!! مملکته داریم خدایی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر