۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

اگه ببینم خامنه ای رو اینجوری دارن میکشن میرم کمکش!

من با اینکه از جمهوری اسلامی متنفرم و با همه کینه ای که از خامنه ای بابت کشتن نداها و سهراب ها در دل دارم، اگه بعد از سقوط رژیم ببینم یمشت حیوون اونجوری مثل قزافی دارن خامنه ای رو میکشنش میرم کمکش کشته بشم هم مهم نیست!



http://youtu.be/WFUz7k8U-qc
------------------------------------------
دوستان برای توضیحات تکمیلی این لینک در بالاترین مشاهده شود:
http://balatarin.com/permlink/2011/10/21/2770088

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر